هنگام وقوع حادثه بیمهگزار باید با تماس با یکی از شمارههای یاد شده در بیمه نامههای مسافرتی سامان 009614548356 و یا 009889302302 ، تماس بگیرد و ضمن ارائه شماره بیمه، واقعه را شرح دهد. پسازآن، شرکت کمکرسان (Mideast) اقدامات لازم را برای پیگیری حادثه انجام میدهد. پس از پیگیری و تعیین میزان خسارت، هزینه خسارت یا به حساب بیمهگزار و یا به حساب ارگانی که بیمهگزار طی حادثه درگیر شده است (بیمارستان، دادگاه یا …)، واریز میشود و لازم نیست بیمهگزار هزینهای را به صورت شخصی تقبل کند. در صورت نیاز، کارگزاری از طرف شرکت کمکرسان اعزام میشود. اگر به دلایلی امکان پرداخت هزینهها و خسارات حین سفر پیش نیاید، پس از بازگشت از سفر و تماس با شرکت بیمه سامان و اطلاع از مدارک موردنیاز، بیمه شده با در دست داشتن مدارک به آدرس رشت گلسار . ضلع شرقی فلکه صابرین . طبقه دوم بانک سامان .بیمه سامان شعبه رشت ، مراجعه کرده و بعد از اعلام خسارت طی مدت 10 روز تا دو هفته خسارت خود را دریافت میکند.
در طراحی این محصول، کلیه ریسک های شما، قبل از شروع سفر، حین آن مد نظر قرار گرفته است، خدمات 24 ساعته در 7 روز هفته، اپراتور فارسی زبان بخشی از خدمات پس از فروش این محصول می باشند.
پوشش جدید بیمه مسافرتی سامان: چمدان یاب سامان
پوشش چمدان یاب سامان برای اولین بار در خصوص کلیه بیمه نامه های مسافرتی سامان راه اندازی گردیده است. با استفاده از خدمات چمدان یاب سامان شما می توانید در صورت نرسیدن چمدان خود در مقصد مسافرت، چمدان خود را بازیابید. چنانچه چمدان شما به هر علت از سوی شرکت هوایی به شما تحویل نشده و یا به مقصد دیگری به اشتباه ارسال شده باشد، شرکت کمک رسان در کوتاه ترین زمان ممکن، چمدان شما را یافته و آن را به مقصد مسافرت شما حمل خواهد نمود.
تنها کافی است پیش از سفر چند کار ساده انجام دهید:
لازم است تا اقدامات زیر را جهت بهره مندی کامل و بدون خطا از خدمات چمدان یاب بیمه سامان صورت پذیرد:
1) کارت های چاپ شده در انتهای صفحه دوم بیمه نامه خود را از محل مشخص شده جداکنید.
2) آنها را در تگ چمدان یاب سامان قرار داده و به چمدان خود وصل کنید.
نمایندگی صدق جو ـ کد 3451 رشت ، خیابان مطهری ، روبروی کلینیک فارابی ، نبش کوچه دلزنده . تلفن : 01333331687 همراه : 09111346156 ساعت کاری : شنبه تا چهارشنبه ، صبح ها : 9 الی14 ، عصرها : 16 الی 19 پنجشنبه ها: 9 الی 17